20 Şubat 2010 Cumartesi

MANTI ÇORBASI

HFJHDJFHDJKHF

11 yorum:

  1. Merhabalar,

    Mantı çorbasını merak ettim ama, mutfağınızın herhalde altyapısı ile uğraşıyorsunuz.

    İyi ve güzel ne varsa, paylaşmak arzu ve ümidiyle hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Bizi, bu iletişimden alıkoyan; doğamızda olan yazma ihtiyacımızı engelleyen bu zihniyeti ve bu zihniyetten doğan her türlü yaptırım araçlarını şiddetle kınıyorum.

    Anlatma isteği, insanda doğal bir eğilimdir. Çocukluk döneminde ağlama, bağırtı ve el yüz hareketleriyle görünürlük kazananan bu istek, sonradan dil aracılığıyla konuşma ve yazma şeklinde belirir.

    İnsanoğlu varlığını belirtmek için konuşma ve yazma unsurlarından birine başvurmak ihtiyacını duyar. İnsandaki konuşma ve yazma ihtiyacı; kişisel, toplumsal ve uğraşsal zorunluluklar şeklinde tezahür eder.

    Bu bağlamda, yazmak; dünyayı tanımak ve onu dost hale getirmekse, çalan çanlara kulaklarımızı tıkayamayız. Çalan çanlarda, kendi sesimizin yankılarını duymamız gerekir.

    Çevremizdeki çirkinlikleri, haksızlıkları ortadan kaldırarak, onları değiştirip düzelterek, dünyayı dost hale getirebiliriz.

    Haksızlıkların yok edilmesi, çirkinliklerin giderilmesi, toplumda bir saygı dengesi yaratır. Bu nedenledir ki, yazmaya katılmış her insan, öbür insanlardan daha ağır bir sorumluluk yüklenmiştir. Böyle bir sorumluluk yüklenme de yazarı, toplumun sözcüsü haline getirir.

    Bu bağlam da, bizler de yazdığımıza ve dolayısıyla bu gruba dahil olduğumuza göre, üstümüze düşeni seve seve yerine getirmeye hazır mıyız?

    Recep Altun Kaman-Kırşehir

    YanıtlaSil
  3. Merhaba banucum yorumun için tsk ederim. tariflerini yazilarini sabirsizlikla bekliyorum. Kendine iyi bak ***Ayla**

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    Cumhuriyet Bayramımızı kutlar; sağlık,huzur ve mutluluk içinde daha nice Cumhuriyet Bayramları kutlamanızı can-ı gönülden dilerim.

    "Değirmenden Mektup Var" isimli blog sayfamın http://yazblogcu.blogspot.com olan link adresi; http://degirmendenmektupvar.blogspot.com olarak değişmiştir.

    Selam ve dualarımla.
    Recep Altun

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Allah'ın rızasını kazanarak O'na yaklaşmanın bir yolu olan mübarek Kurban Bayramınızı kutlar, tüm sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.

    Nefsini nirana, kalbini Rahman'a, oğlunu Kurban'a, malını ihvana bezletmekle ahdine vefakarlığını gösteren Hz. İbrahim (a.s.)'ın itaatinin ve oğlu Hz. İsmail'in de teslimiyetinin yolunda ilerleyen kullardan olmamız dileğiyle sağlıcakla kalın.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. Canım hayırlı olsun. Yorumun için de çok teşekkür ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Yorumun için teşekkür ederim ama ben göremedim mantı çorbasını, deneme yayını olduğunu varsayarak yeni tariflerini bekliyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,

    Bu blog sayfanızı da bir ziyaret edeyim dedim ve yorum bölümünü açtım bir de baktım, yorumların ekserisini ben yazmışım. Şimdi buraya kadar geldim ve sayfayı açtım, hiç olmazsa ziyaretimin anısına bari birşeyler yazayım dedim ve işte bu yorum çıktı ortaya.

    Kitabınız için paylaşacağınız ürünlerle ilgili çalışmalarınızı herhalde daha tamamlayamadınız, blog sayfanız bunun böyle olduğunu gösteriyor.

    Canınızı sıkmayın, düzelir herşey, ama yavaş yavaş. Ne demiş atalarımız "güç olmasın da tek geç olsun" değil mi?

    Selam, saygı ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar Banu Kardeşim.

    Malumunuz bir müddet bloglamaya ara vermiştim. Henüz sayfama dönmedim ancak, fırsat buldukça blogger arkadaşlarımı ziyaret ediyorum. Ama ne yazık ki, "Banu'dan Şımartan Tatlar" blog sayfanızdaki paylaşımlarınızın yorumlara kapalı olduğunu gördüm. Yani son paylaştığınız bloğa yorum yazmak istedim ama maalesef yorum yaz linkini göremedim. Ben de konudan sizi haberdar etmek için bu blog sayfanızı da ziyaret ederek buraya yorumu yazdım. Asıl blog sayfanızdaki paylaşımlarınızı yoruma siz mi kapattınız, yoksa sistemle ilgili teknik bir hata mı oluştu?

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  10. Can Banum sana ulaşamıyorum hep aklım sende takılı kaldı az önce bloğuna geldim adımı gördüm gözümden yaşlar aktı ben seni çok özledim benim canım arkadaşım yeni postlar girmişsin bu bile oh şükür deyip rahat nefes almamı sağladı canımın içi sağlığın yerinde olsun en önemlisi bu .Sana aylar öncesinden gplusstan hangouttan mesaj yazdım hep bakıyorum cevap geldi mi senden diye yok görmeyince çok mahzunlaşıyorum benim değerli arkadaşım kıymetlimsin seni çok seviyorum yüce Rabbim'e emanet ol can yarenim .

    YanıtlaSil